четвер, 18 вересня 2008 р.

The road to hell :)

Буває, що я їду десь на велі, і відчуваю що ось, до оцього моменту пасує така-то пісня, і так хочеться, щоб вона зазвучала в цей момент! І буває, що пісня звучить :) у мене в голові :) я її наспівую або ще якось так викручуюсь.
Сьогодні ввечері пішла сильна злива, а я добиралася з роботи додому велосипедом (бо на ньому туди приїхала). І пісня всю дорогу звучала ось ця - власне, через свій відеокліп :))

Приблизно це відбувалося сьогодні ввечері на дорогах нашого славного міста і навіть більший хелл і месс і все разом узяте :) я мабуть ніколи не зрозумію, чому автомобілісти так шугаються від дощу, їм же не мокро в машинах наче.
Ну але мені що - куплене вдень в обід в байкпроспорті переднє крило (це називається "до кінця місяця не ходитиму в магазини і не купувати нічого велосипедного") закривало обличчя від бруду, курточка-брючки відпрацьовували своє, та й дощ, взагалі-то, був напрочуд теплим!
Колеса легше котилися по мокрому асфальту, нова вилочка - мням, мням, бордюри, я вас тепер не боюсь :)
Дощ був не тільки теплим, він був однозначно "з чимось" :) бо додому я, звичайно, приїхала мокра - позатікало за шиворот, у взуття, ну і так далі. Мокра - і чогось радісна :) і не треба мені тут писати, що це від того, що в сухе місце потрапила! перти від цієї зливи мене почало ще десь в центрі :) точно щось там вгорі туда засипали :)
Подивилась на велосипед і брудну з ранку куртку - а дощ їх помив :) може і мій настрій помив, давно пора було :)

3 коментарі:

Анонім сказав...

Ха!

Я цього кліпу раніше не бачив, а то б мені це теж наспівувалось вчора по дорозі додому :))

А сьогодні - на метро, і дарма - дощ не сильний...

Чого водії шугаються, я розумію - дорога ж слизька. Я от теж на своїй табуретці з моторчиком шугаюсь, принаймі не намагаюсь до упора викрутити газ на всіх прямих відтинках :) А ще - коли у ліве дзеркало сліплять "ксенони" і до пуття не ясно, наскільки воно близько - дуже стрьомно об’їжджати-обганяти тролейбуси...

Мабуть таки треба на вело крила взяти і прикрутити... а потім - ще й резину шиповану.

А ти і взику на велі плануєш на роботу їздити?

Annettt сказав...

Шиповка - для льда і снігу, нащо вона тобі в воді?
Крила так, правильно, хоча при зливі по барабану :)
Я на роботу на велі їжджу 1 раз на тиждень - в нас на велофорумі по четвергам зустріч світанку (ну, вона не тільки по четвергам, але саме в четвер вона в такому місці, з якого мені потім комфортно їхати в центр на роботу). Сподіваюсь продовжувати їздити і взимку, шипи вже маю :)

Анонім сказав...

Ну сніг же буде :)

Поки немає снігу - я і на "табуретці" поганяю.

А що то за курточка-брючки - це комбез чи поокремо?