понеділок, 8 вересня 2008 р.

Холодний Яр

Побувала я ото на вихідних в Холодному Яру, і трохи навколо, по ось такому маршрутику: Сміла-Сунки-Сокирне-Жаботин-Мельники-Буда-Медведівка-Суботів-Чигирин-Знам'янка.
Маршрут вийшов гарним тим, що вдало поєднав асфальт, поле, ліс, і містив гарні краєвиди і історичні пам'ятки. Щоправда, частину з них я вже бачила приблизно півтора роки назад, коли ми їздили по цих місцях машиною. Тепер я прокотилася тут велосипедом.


Поїздці передували кілька роздумів на тему їхати чи ні: вкотре вийшло так, що ті, кого я знала, раптово не змогли поїхати, і я їхала на 2 дні з тими, кого взагалі не знаю; була спокуса лишитися в Києві і побачитись з іншими знайомими, з якими я рідко бачусь; ну і взагалі, клопітне це діло отак-от відірватись і підірватись. В результаті я відчула, що організм все-таки хоче природи, свіжого повітря, і одноденною покотенькою його не задовільнити ніяк, особливо враховуючи майже не виїзний серпень і такий самий вересень.
Дуже багато чула і читала про Холодний Яр - саме тут буяли Коліївщина та повстанська республіка 1917-22 років, поруч - місця, пов'язані з Богданом Хмельницьким. Щодо Холодного Яру в мене вималювались якісь невідомо які образи, не знаю, що я там хотіла відчути в тому лісі :)

Тому під час самої подорожі я особливо не відчувала, щоби мені щось аж так сильно подобалось, я дивувалась, що хлопці такі захоплені всім тим, що навколо. Проте вже вранці, переглядаючи фотки, бачу - там таки справді було гарно! :)

Особливо на світанку після майже безсонної ночі в манюсінькому наметі на схилі з корчами :)

Всі фотки тут

2 коментарі:

fofkas сказав...

а там ще недалечко абалдєнні скіфські вали
дуже добре збережені
не бачила?

Annettt сказав...

Дик один з них є на фотці )