четвер, 11 вересня 2008 р.

Тіпо перемога

Друзі, напевне ви пам'ятаєте історію про дивне ворюганство, яке сталося з моїм сайтом .
Я дякую всім тим, хто відгукнувся на мої запитання в ЖЖ і асі!
Я об'єднала всі ваші поради і зробила послідовно ось що:
1. написала своєму колишньому провайдеру з питанням про те, чому знято сайт і чому мене не попереджено - досі не відповіли, але ще мають трохи часу (в них термін відповіді 2 тижні);
2. написала тому чуваку з проханням все зняти і попередженням, що через тиждень писатиму на хостинг - не відповів досі;
3. на сайті хостинга не найшла емейла їх саппорта, тому через тиждень довелось писати на емейл рекламного агенства, яке запустило цей хостинг, з проханням розібратись. Впродовж цього ж дня отримала коротку відповідь - дякуємо за звернення, ми видалили контент, користувач попереджений. (хоч в своїх умовах надання хостинга вони зазначили, що не несуть відповідальності в випадку порушення прав третіх осіб)
Ляпота :)
Звичайно, він може то всьо ще раз десь прикрутити, та й адреса сама, як я розумію, в нього лишилась. Ну але то таке.

Немає коментарів: