четвер, 25 лютого 2010 р.

Pilobolus - Shadowland

Я була вчора на театрі тіней Pilobolus!

Почитати що та як, можна в Гуглі) А я розкажу просто про свої враження: якщо коротко, то - мені сподобалось! Вся вистава - це цілісна історія про сни однієї дівчинки, розказана настільки майстерно, що, коли дивишся, забуваєш, що насправді це їй сниться (і що насправді це всього лиш вистава, теж).
Гра тіні, світла, музики, ритму вражає і художньо - я справді немов занурилась в той фантастичний світ тіней, і з технічної точки зору - ну як, як вони це роблять?!
Нам (ми сиділи збоку від сцени) на початку вистави було трохи видно те, що відбувалось за малим екраном. Це створювало цікавий подвійний ефект - з одного боку, було цікаво бачити, як створюється казка, а з іншого, це відволікало від неї. Але потім повісили великий екран, і заекрання видно не було, залишалось тільки здогадуватись, як і що виходить, а то й взагалі розслабитись і не думати про те, як це зроблено, сприймаючи тільки саму історію.
Між "тіньовими" епізодами були також епізоди, коли актори виходили з-за екрану і танцювали на сцені, розказуючи танцем наступну частину історії. Але танці мені сподобались менше, може вони й непогані самі по собі, але порівняно з тією експресією і напругою, яка була постійно присутня в "тіньовій" частині, танці - бліді і не чіпляють. Під час танцю постійно хотілось, щоб вони перестали танцювати, і щоб скоріше знов ввімкнули проектор і показували свою страшну і ніжну казку далі...

Немає коментарів: