понеділок, 8 лютого 2010 р.

Відновлення "Відновлення"

Колись давно у мене був свій невеличкий сайт, присвячений дослідженню родоводу. Він містив трохи корисної інформації – написані мною статті-поради тим, хто хоче щось дізнатись про своє коріння. Адже свого часу я шукала в Інтернеті роз'яснень з деяких генеалогічних питань, та, проте, знайшла досить мало. Тож я спробувала систематизувати знайдене в Інтернеті та в бібліотеках в невеличкі статті. Жодна з цих статей не була опублікована раніше і не є перекладом статей з інших сайтів.
Сталося так, що безплатний хостинг, на якому той сайт був розміщений, своє існування припинив. На новий хостинг я так і не переїхала – то мені здавалось, що все, чого я хочу – це поміняти дизайн сайту на щось більш нормальне, то я думала, що все добре, але варто було б дописати ті статті, які я планувала написати, а потім і просто інші інтереси стали більш важливими і нагальними. І так кілька років пройшло... Проте інтерес до генеалогії лишився.
І що приємно, цей інтерес є не лише у мене, а й у знайомих і незнайомих мені людей. За пару останніх тижнів я отримала несподівано багато нагадувань: «а де твій сайт? А чого його нема? А чи збереглась десь та інформація?»
Тож вирішила повикладати матеріали з того сайту - хай люди користуються, як кому треба. Потім може і ще щось нове викладатиму (сподіваюсь). Хочеться, звісно, яку-небудь Джумлу вивчити, щоб нормальний красивий сайт зробити, або хоча б Вордпресс для окремого блога… але менше з тим, швидше це зробити можна на Блогспоті, на ось цьому блозі, а ресурси свої я нині економлю.
Так що записи саме з того старого сайту будуть помічені тегами "відновлення" - бо сайт називався "Відновлення роду", а також тегом "родовід", та деякими іншими тегами по змісту.
ЗІ
Я не є професійним генеалогом і не виконую генеалогічних досліджень на замовлення.

1 коментар:

fofkas сказав...

ура!
з цікавістю читатиму.

на прості питання по жумлі теж відповідь спробую підказати,
якщо таки збересся