середа, 29 жовтня 2008 р.

Радість взнавання нового

Тупік. Як це робити? Може, так? Мда, якось так. Не вистачає сил. Ні, не сил, сил достатньо, тут чогось іншого не вистачає. Що, сюди??? Як??? Я так не зможу, це ви тут всі герої і генії, а я, а хто я... А справді, хто я? А чого це я не зможу? Е, нєєєє. Зараз спробую ще раз, ще раз і ще. Йопт! Не виходить! "А чого ти не відмовишся?" А справді, а чого я не відмовлюсь? Може це неможлива задача і наді мною просто приколюються, як над кожним новачком? Дик ні ж, наче можливо, просто треба трошки-трошки напружитись, а потім розслабитись. Хєхє, як просто це сказати. Аааааа! Йєс! А що далі? Зніміть мене звідси! Або хоча б спіймайте там, внизу! Ні, я не стрибну, я краще спробую... нічого я вже не спробую! Ладно, три-чотири! Уууххх! Рівень адреналіну заходить десь за вуха, а нічого ж такого не відбулося, та й тривало все пару хвилин, мабуть. Пару хвилин вічності.
Ну добре, а тут що? А тут наче просто... Ага, аж два раза просто. Фігня тут якась. В мене надто слабкі руки для цього. "Нормальні в тебе руки, вистачило стільки висіти, як ти висіла там, це в тебе ноги слабкі" Ноги??? Да ноги в мене ого-го! Але щось не то. А що не то?? "Дивись, як я роблю" Ага! Не ті рухи! Ну так, треба ж мати не тільки силу, треба ще вміти її правильно прикладати. Болять пальці рук і ніг, і щось все-таки я ніяк не можу нічого зробити, аби піти далі першого кроку. "Ну ти відпочинь, чи що?" А, ну да, точно, я ж можу відпочити. Це так просто, і так складно - побачити інший вихід, особливо коли цей вихід десь не там, де ти звикла бачити виходи. Ооооо! Ого. Це я так швидко задерлась??? Як??? Ще 10 хвилин тому я товклась внизу на старті, як безпомічне кошеня. А тепер безпомічно намагають додряпатись он тудаааааааа упс! бумс! я в самому низі. Все з початку. "Ну подумай, тут же можна ще ось так, наприклад, чого ти лізеш туда?" А чого я лізу туда? Бо звикла діяти по алгоритму. Ну пофіг, що в мене тих алгоритмів більше, ніж у більшості людей, все одно це алгоритми - обмеження - рамки. Дообре, спробуєм тут. Да. Ось. Воно. Я зависаю наверху, все так же безпомічно озираюсь навколо і посміхаюсь. Люди там, внизу, посміхаються, я думаю, вони "немного завидуют тем, у которых вершины еще впереди" (с).
І ще, і так, і сяк, і іншим способом, і.., і... аж поки руки і ноги не здалися і я не стала зриватися з пройденого багато разів маршруту. "Ну тіпа на сьогодні ти уже все, йди додому" Ну тіпа да, на сьогодні я мабуть уже точно все. Голова гуде, футболка мокра (а що я такого робила? я ж нічого особливо і не робила!), руки ... руки болять. Ввечері я ледве зможу почистити і порізати яблучко, а вранці я ледве зможу зачісатися. Ноги кайфують у нормальному взутті нормального розміру. Спина - спина радіє, однозначно - у ній навіть якісь нові м'язи з'явилися, хєхє.
Велкам ту зе ворлд оф болдерінг :)

Немає коментарів: