пʼятниця, 24 жовтня 2008 р.

ЖЖ-флеш-мобчик "тряхньом старіной"

Підхопила у witch-enigma.
Ідея проста: ви в коменті пишете, з якого часу існує ваш блог, я називаю вам місяць і рік, ви повторно публікуєте будь-який запис за той час і коментуєте його з точки зору себе, сьогоднішнього. Мені попався липень 2007.

* * *
Через тиждень

14:00
21.7.07

Через тиждень я зроблю одне ідіотське діло.
Я піду у відпустку. Але замість того, щоб полізти в гори, покататись десь цікаво на велосипеді, поїхати в Фінляндію, врешті-решт... я поїду... вчитися.
Ви багато знаєте таких ідіотів, які витрачають власну, без того коротку, відпустку, власні гроші - півтори зарплати, - на навчання? Та ще й на навчання тому, до чого в них може не бути ніяких здібностей, і яке може геть нічого їм не дати професійно?
Не знаєте? Ну то будете знати - це я.
* * *


Якщо муляє і хочеться - треба робити, навіть якщо підозрюєш, що це дурня :)
Я так подумала тоді, і я так думаю про цю затію зараз. Хоч вона мені нічого особливо і не дала, якби я не поїхала, я б переживала більше.
Стоп-стоп-стоп!
Це ж майже готова відповідь на те, що муляє мене зараз!
Тссссссссссссс!
:)

Немає коментарів: