середа, 4 лютого 2009 р.

ICQ та інші месенджери

Оце зараз ICQ знову міняє щось у протоколі, щоб всі переходили на їхні клієнти.
На моє ІМ-спілкування це впливає так:
1) дивовижним чином Adium у мене працює (хоч решта колег "вішається" від роботи з старою ICQ під Mac - а нової адекватної версії нема)
2) але це мені нічим не допомагає - тому що контакт-ліст сьогодні доволі пустий: всі контакти на альтернативних клієнтах зараз офлайн :(
3) знайомі з асєчного контакт-ліста розбігаються хто куди - вже маю кілька знайомих, які тепер хочуть використовувати тільки skype, двох знайомих на GTalk, 1 на Jabber
4) питання: що робити мені, якщо я хочу продовжувати всі ці контакти? ну, я розумію, що треба не ІМ писати, а дзвонити телефоном, зустрічатися, і все ж таки - заради якогось смішного посилання чи корисної новини спеціально дзвонити не станеш...
Зараз у мене на комп'ютері ввімкнено Adium, Skype, і ще веб-гаджет GTalk. І це реально незручно :( Можна, звісно, вмикатись-вимикатись з мережі... це ще більш незручно, мабуть.
Хто що розкаже-порадить?

1 коментар:

Павло сказав...

Тільки приєднався до ICQ компанії, і подруга каже що мене не бачить он-лайн(в неї квіп, а в мене ICQ), а в друга ICQ, то нормально... Будем думати що робити:)