середа, 4 лютого 2009 р.

Зустріч однокласників

7 лютого - зустріч однокласників, це якась традиційна дата таких зустрічей, друга субота лютого.
Щоправда, якісь такі в мене вже склалися стосунки з моїми колишніми однокласниками, що я з ними не спілкуюся після закінчення школи. (З одною дівчиною спілкуюся, але вона для мене вже давно вийшла з категорії "однокласниця", а на тій зустрічі її все одно не буде)
По ходу, я всі ці зустрічі щороку пропускаю - то були причини в вигляді заздалегідь запланованих поїздок і куплених квитків, один раз серйозно хворіла. Була лише колись на одній з першій зустрічей, коли ми ще всі і так подеколи бачилися в корпусах КПІ. Хлопці притягли своїх других половинок, які були там, м'яко кажучи, зайвими, бо розмови про "а пам'ятаєш?" підтримати не могли, і своїм хлопцям їх вести заважали... Мені було якось так собі.
От і думаю, йти мені в цьому році чи ні? З одного боку вже соромно за те, що мене весь час там нема. А з іншого... хіба я винна, що випадаю з компанії і що маю зовсім інші захоплення?

Немає коментарів: