понеділок, 29 грудня 2008 р.

Новорічне again

Прощавай, Інтернет, комп*ютер, робота, ще якась фігня! :)
Я вас не побачу аж до 7-8 січня, адже перехід зі старого року в новий розпочато! :))))
І хоч 2008 рік для багатьох (і трохи й для мене) в кінці став роком розчарувань, фінансових втрат і скорочення планів, мушу сказати, що для мене цей рік був надзвичайно активним в сфері різноманітних поїздок і вражень, я спробувала кілька принципово для себе нових видів відпочинку та захоплення, здійснила десь 80% з запланованого на рік, багато що переосмислила, передивилась і переусвідомила, познайомилась з новими цікавими людьми, вирішила позитивно для себе ситуації на роботі, змінила зачіску, апгрейднула велосипед і т.п...
І добре, і погано, але на відміну від кінця 2007 року, коли на 2008 рік в мене було багато планів, задач і справ, зараз на 2009 рік я все-таки побоююсь щось планувати і замислювати...
Я хочу щоб, попри погоду, фінанси, події, в мене і мого оточення, і всіх тих, кого я знаю, залишалось гарне почуття гумору, міцне здоров*я, наснага для різноманітних звершень і іскорка оптимізму. :)
А там, поміж крапельками, поміж крапельками - і до чогось гарного доберемся! :)
Щасливого нового року!

Немає коментарів: