пʼятницю, 9 квітня 2010 р.

Квіти з войлока

Ще взимку мені захотілося навчитись зробити квіти з шерсті, але не знала як, а про гугл чогось забула :) Потім був пост про буси з войлока одної моєї подруги і класної майстрині Люби, я загорілась, згадала про Гугл, надивилась відеоуроків, нагорталась картинок готових прикрас, навіть спробувати зваляти щось з простих наче 100% шерстяних (але як виявилось - не 100%) ниток. Нічого у мене не звалялось, часу як завжди нема, закинула це діло.
Аж трохи згодом Марічка запропонувала піти на майстер-клас з валяння!
Сходили :)
Джерело: mobile photos

Дуже цікаво спостерігати, як наче по одній технології, створюються зовсім різні речі, як вони трансформуються від пухнастих заготовочок в якісь непонятні великі мокрі клякси і поступово набувають форми і краси, стають красивими чудовими квітами.
А ще вчора у нас був класний вечір-дівичник з бабськими розмовами на кухні під час войлоковаляння :) :) :) так давно у мене такого нічого не було :)
Восени-зимою спробую щось ще собі зробити :)
А повгадуйте, де моя квітка? :) А то дві подруги вже вгадували, називали почергове одні і ті ж квітки, але не мою :) Можна в аську (хто через рсс читає)

2 коментарі:

fofkas сказав...

моя Світлана теж валяє )

твоя квітка - верхня фіолетова

Annettt сказав...

Мда, валяння скоро стане надто модним... :)